Just keep walkning

Hejsan, igår blev det äntligen fredag och helg! Sen var det så fint väder så jag, Daniel och Malte var ute och gick, 8 km blev det på nästan 2 timmar. Men jag hade kameran med mig så vi stannade då och då för att fota, plus att Daniel fick skoskav så det tog sin lilla tid innan vi var hemma igen. På kvällen lagade jag mat tills mamma slutade jobbet så vi två åt och kolla på film.
 
Imorse var det bara jag och mamma hemma så jag gjorde scones till oss, sen åkte vi in till stan men mormor och Emelie. Köpte mig ett par jeans och en väst, kankse kommer upp bilder på de ikväll. Ha en bra lördag! :)
 
Jag har tagit restern av bilderna där det inte står Daniel Åsberg.



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback