Super Frulle

Godmorgon, tänkte dela med mig av ett recept som jag har kommit på. Det är super gott och jag äter typ det varje morgon. 

Ingredienser:
1 dl Havregryn
2 dl Vatten
1 Äggvita
Ca. 1 dl Keso
1 Banan
1 msk Jordnötssmör

Gör så här:
Häll havregryn och vatten i en skål, och in i micron i ca 1.30-2 min. Blanda i äggvitan, och lägg keso på havregrynsgröten. Sedan skär du banen i skivor och lägger den över keson. Och sist tar du en stor msk jordnötssmör på toppen. Klar att ätas! 




det är ingen god frukost...... plus är inte det där min mugggg? ;) <3

Svar: Jooo det är det så det så!! Haha jo det är det! ;) <3
soffansplace.blogg.se

2013-10-07 // 17:28:27

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback