Flytt

Godkväll, usch just nu är de jobbigt. Dels mår jag skit, för jag är förkyld, febrig och har sprängande huvudvärk så ska till vårdcentralen imorgon. Sen har vi flyttat nästan alla våra möbler till vår nya lägenhet, så inatt sover vi vår första natt här. Känns konstigt, har inte flyttat på 13 år... 

När jag skulle stoppa ner alla mina kläder, fick jag ta en STOR ullareds påse, en blå ikea påse, tre vanliga plastpåsar och alla var proppfulla. Jag har inte mycket kläder alls (var inte ens alla mina kläder), tog bara 2-3 timmar att få in alla kläder i garderoben. 
Nu ska jag sova så jag överhuvud taget orka ta mig till skolan imorgon!






Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback