Say that you want me,cause i want you bad

Godkväll mina damer och herrar, eller tjejer och pojkar m.m Iallafall så var jag på vårdcentralen idag och tog blodprov, och om det var något konstigt med dem så skulle läkaren ringa upp mig imorgon. Så hoppas det inte är nåt, annars sa han att jag skulle vila från träningen ett tag till eftersom jag har en infektion i kroppen. Och tränar man då så kan det gå riktigt illa... men däremot så fick jag gå och cykla så det ska jag göra.
 
Fatta vad jag längtar tills jag är frisk och kan springa, så sugen på det men men. Kram så länge :)
 
Skönaste kläderna att gå hemma i, pyjamas shorts och stickad tröja.
 
 
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback