Nu palla jag inte vara sjuk längre!

Gokväll på er, bestämde mig idag för att jag var frisk så efter skolan gick jag till gymmet och tränade. Åhh så skönt att vara tillbaka, en hel vecka sen jag var där sist. Tog det lugnt så klart, men när jag var klar så hade min huvudvärk jag hade innan helt försvunnit. Och kände mig helt och hållet frisk, så det känns skönt!
 
Har bara en fråga till alla er som inte tränar, vad gör ni om dagarna? Finns ju liksom inget annat att göra än att träna? Kram :)
 
Jag står för matlagningen hela denna veckan, så idag blev det fullkornspasta, räksås och sallad. Ser
kankse inte så jätte gott ut men de var det iallafall.



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback