Back on the track

Gomorgon, känner mig äntligen nästan helt frisk nu! Så laddade upp med kanelgröt innan jag ska cykla iväg till skolan. Här kommer receptet:
 
Ingredienser:
 

1 dl Havregryn
2,5 dl Vatten 
Ett Äpple
Kanel 
Honung
 
Så här gör du:

Laga havregrynsgröten som vanligt, anntingen i mikron eller i kastrull. För dem som inte vet hur man gör så blanda man bara vatten och havregryn i en skål och stoppar i micron 2 min eller också kokar man upp vatten och havregryn i en kastrull i 3 min. Skala och dela äpplet i bitar, stek dem i kokos fett eller i smör. Ha i honung och kanel i gröten när den är klar, blanda och häll över äpplena. Servera med en klick keso om du villl! 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback