Välkommen underbara fredag!

Hej, känns som veckan nyss startade och nu är de redan fredag igen? Hoppas tiden fortsätter så här snabbt fram till påsklovet!
Efter skolan idag vid 1 tog jag bussen in till stan, där träna jag en och en halv timme. En timmes gång/jogging och en halvtimmes arma, rygg och mage. Hemma var de min tur att laga mat, så då gjorde jag hasselbackspotatis, baconlindad kycklingfile med vitlökssås och sallad. Till kvälls snacks gjorde jag egna müslikakor, mycket goda. Gonatt med er :)
 
 
Laddade upp dagen med en riktig vitamin bomb.
Gjort på enbart mörkchoklad med smak av kokos och blandat med granola, toppat med goiji bär.



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback