Våffeldagen

Hej, idag körde jag ben, rumpa och mage innan jag började med konditions träningen. Det gick väldigt bra, slog mitt rekord, tog idag 100 kg i benpressen :D Till kvällsmat blev de ju såklart våfflor eftersom det är våffeldagen, men nyttiga såklart! Bara att mosa en banan och vispa ihop med 2 ägg, och sen i våffeljärnet klart! Gonatt med er :)
 


mums :-D

2013-03-25 // 21:44:01

Hejhej, har du haft en bra vecka/helg ? Kika gärna in på min blogg :') Kram
http://isabellelarsssons.blogg.se

Svar: Hej, jodå den har varit bra. Hur har din varit då? De gör jag gärna, kram :)
soffansplace.blogg.se

2013-03-27 // 07:06:09

ser sjukt gott ut! synd att man inte har något våffeljärn...

2013-03-28 // 16:12:22

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback