Take a chill pill

Hej, måste bara skriva en sak. Jag fattar inte varför alla ta skolan så seriöst, nej men asså stressar sig så över det. Jag har alltid gjort det men har nu kommit fram till att jag behöver inte satsta mer än vad man orka. Man behöver inte ha högsta betyget i allt, så viktigt är det inte. Så länge man ha tillräckligt bra betyg för att söka vidare till gymnasiet så är det ju lugnt.
Jag har inte övat ett skit förutom de i skolan inför nationella i fysik som vi ska ha imon. Jag valde helt enkelt att lägga den tiden på att göra något roligare, eftersom jag tror jag kommer åtminstonde få E på det. Det sänker mig kankse men vad gör det liksom? Jag vill inte ha höga betyg för att kunna skryta inför andra, det är bättre att man lever och njuter av livet så länge det varar! Satsa hellre på de ämnena du känner är viktigast och roligast, och speciellt sedan på gymnasiet för när man väl börjat gymnasiet så betyder ju inte 9:an betyg ett skit längre (om jag fattat rätt). Kram :)
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback