Love the feeling

Heeej, idag har jag haft riktigt ont i huvudet hela dagen. Men jag gav mig ut och sprang iallafall när jag kom hem efter skolan, vilket jag gjorde rätt i. Eftersom efteråt kändes det mycket bättre i huvudet, så mycket mer har jag inte gjort idag förutom gått i skolan då. Och ja i skolan valde vi roller till en musikal vi ska spela upp i Maj, så de ska bli kul! Mer än så har jag inte att skriva idag så gonatt med er :)
 
Här får ni som vanligt matbilder, bara för att jag är mat freak:
Frukost: Granola, mjölk, ett knäcke med leverpastej och gurka.
Lunch i skolan: Sallad av alla sortes slag, curry kyckling, ris och stekta grönsaker.
Middag hemma: Stek chorizo, aubergine, squash, champinjoner, en sallad med tomat och gurka, och sedan en klick vitlöksås.
Kvällsmat, granola, mjölk och ägg med kaviar.
Sprang i mina nya löparskor, riktigt sköna.
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback