He's there and I'm sitting here

Hej, nu är lovet slut, det var i och för sig en vecka sedan. Men Daniel har hade lov denna veckan så det ha nästan kännts som jag med har haft de, men nu har han åkt hem. Så nu är det 4 seeeega veckor tills vi ses igen...
 
Men en sak som är bra är att det är VÅR! :D Idag sken solen hela dagen, helt underbart. Och det bästa med våren är att man kan springa ute, så jag tog fram löpardojorna och gav mig ut i det härliga vädret. Sen första dagen med snö har jag längtat efter denna dagen, då snön smälter och solen tittar fram. En av de härligaste känslorna i hela världen att springa ute, man känner sig så fri på nåt vis. Är jag den enda som känner så? Kram :)
 


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Vilka
snygga
ben
du
har
älsklingen
min!
skönt
att
du
kan
börja
springa
ute
igen
!
<3

2013-03-03 // 21:23:40

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback