Du gör mig hel.

Utan dig vore jag inget.
Utan dig skulle jag dö.
Utan dig hade jag inte varit hel.
 
Du är anledningen att jag orka gå upp varje morgon.
Du är ljuset i mitt liv.
Du är mitt allt.
Du är mannen i mitt liv.
 
För mig är du perfekt.
För mig är du den enda jag vill ha.
För mig finns det ingen vackrare än dig.
För mig är du allt jag någonsin önskat.
För mig är du en dröm som blev sann.
 
Jag skulle aldrig vilja leva utan dig.
Jag skulle vilja vakna upp brevid dig varje morgon.
Jag skulle vilja leva resten av mitt liv med dig.
Jag skulle aldrig överleva om du lämnade mig.
Jag skulle kunna drukna i dina ögon.
Jag skulle vilja ha dig nära mig jämt.
 
Jag älskar dig nu och för alltid
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback