Ännu en dag avklarad

Hej, vad negativ rubriken lät haha. Men så det känns med skolan, en dag nämre lovet liksom. Idag efter skolan åkte jag, Eme (min lillasyster), mamma och pappa in till stan och åt på tre g. Sedan gick vi till stadium där köpte pappa nya ute löpaskor till mig och en vårjacka till mig :D Därefter gick jag till gymmet och körde ett hårt löppass, och sedan träna jag ben, rumpa och mage. Nu är jag heeelt slut och vill inget annat än att sova, men måste hålla mig vaken ett tag till så jag få prata med älskling som spelar innebandy match. Ha en toppen helg :)
 
Här kommer bilder från dagen:
Jag tog en kyckling sallad på tre g.



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback