10 sanningar om mig själv

1. Jag har klaustrofobi.
 
2. Jag hatar när lakanet i sängen skrynklar sig när man försöka sova.
 
3. Jag mår dåligt om jag inte får träna och äta nyttigt.
 
4. Min syster är som en kompis till mig.
 
5. Jag tänker alldeles för mycket och planerar ofta min dagar i huvudet.
 
6. Jag avskyr falska och ytliga människor.
 
7. Jag är jätte rädd att någon jag känner ska dö.
 
8.  Jag stör mig på folk som hackar ner på sig själva.
 
9.  Jag är riktigt skoltrött.
 
10. Jag gillar ofta att vara ensam och kan få panik om jag inte får vara det när jag behöver.
 
 
 


SV: Japp, på onsdag slutar jag, för vi har studiedag på torsdagen (haha, onödigt men ändå) och på fredagen är väl alla lediga? ;)

Vad bra! Det är bara bra med mig med! Vad gör du då? :D

2013-03-25 // 17:51:15

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback