Some more food

Hej, sov över hos Daniel inatt så var på gymmet vid halv 7. När jag kom hem vid halv 10 så åt jag mjölk och jordgubbar, nom nom. Vi var nämligen och plockade jordgubbar igår, hur mycket som helst har vi nu. Till lunch åt jag en kaka kan man säga super god, så tänkte dela med mig av recceptet:
 
 
Ingredienser:

1 ägg
1 banan
1 krm bakpulver
1 msk kvarg/yoghurt
 
Valfrismaksättning: Kakao, hallon, kokosflingor, jordgubbar m.m
 
Gör så här:

Mosa bananen och blanda alla ingredienser till en slät smet. Häll smeten i en smörad/oljad ungsäkerform, in i ugnen på 225 grader i 15 till 20 min. Super lätt och gott!
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback