Känns som det alltid varit vi

Igår blev Daniels lägenhet istort sett färdig utrustad med möbler och mat m.m, för nu är det bara en vecka kvar tills han flyttar ner.
Det känns konstig, underbart och roligt på samma gång men också skrämmande, det bästa kommer att vara att vi slipper sakna varandra, kunna träffas när vi vill och hitta på saker tillsammans mer.
 
Det som är läskigt är att man kankse börja bråka mer, tröttnar på varandra eller att han inte trivs här nere, jag hoppas verkligen inte att de blir så och jag tror inte det heller.
 
 
Att kunna träffas varje dag från att bara träffats någon gång i månaden är helt underbart! 
 
Vet ni jag doppade mig i fredags, bara för att Daniel bar ut mig i vatten och tvinga mig att bada men men jag gjor de...


» Vella

Åhh grattis!! Är så glad för er :D Det kommer säkert gå jättebra, du har inget att oroa dig för hihi

2013-06-10 // 11:28:11

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback