Härlig dag i solen

Hej, har varit super väder både igår och idag så jag och Daniel har solat och badat vid en klippa. Direkt efter vi ätit frukost imorse så la vi oss och solade fram till 1, lunchade lite och sedan var vi på gymmet. Nu har jag precis kommit hem från min momors land där vi käkade mat som jag hade beställt av mofar att han skulle laga.
 
Ikväll sover jag hemma efter några nätter hos älskling, ju längre vi inte är ifrån varandra detso mer saknar jag han nu när vi inte är tillsammans. Även fast det bara är en natt känns det konstigt att sova utan han brevid sig. Men jag överlever nog. Kram :)
 
Bilder från dagen:
 
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback