The distance between us does not matter

Hej,igår fyllde Daniel 19 år så imon ska jag åka upp och gratta han. Tänk vilken gammal gubbe jag har haha ;) Längtar iallafall något sjukt mycket efter honom. Tänk att vi har varit ifrån varandra en hel månad, det konstigt att jag ens klara det men på något sätt blir man van. Även fast man saknar varadra jätte mycket när man har distans förhållande så finns det även bra saker med det. En av dem är att varje gång man träffas igen så blir man kär på nytt, man får den där härliga pirrande känslan och knäna nästan skakar. Trots att vi varit tillsammans i hela 16 månader så känner jag fortfarande så. Men nu ska jag ringa Daniel och sen sova,gonatt på er :) 
 
En bild från första gången han var nere hos mig.


» Vella

HAHAHAHA MEN VA FYLLDE HAN ÅR PÅ RIKTIGT?? Jag såg på skype att det stod att han fyllde 19, men eftersom jag tyckte att det var så kort tid sen han fyllde 18 trodde jag att han bara skrivit in det på skype, så jag skrev grattis med sarkasm hahaha ojdå >_<

2013-01-25 // 22:43:02

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback