Vet ni vad?

Jaa ni gissade rätt idag börjar mitt sportlov! :D Jag var ledig idag för mitt tåg upp till Daniel gick redan vid tio i tio,så nu har jag bara ett byte kvar så är jag framme!Typ första tågresan någonsin utan förseningar och problem!

Känns skönt att snart vara framme hos min älskling även fast jag redan saknar mamma,pappa och Emelie hehe men jag är van att alltid ha någon att sakna så de ska nog gå bra!Men hoppas ni får en bra start på lovet(alla som har lov nu då,ni andra få ha en bra start på helgen)! :)

Här skulle vara en bild på min egen gjorda lunch i en hemmakvälls godis box,men den gick inte att ladda upp så ni få nöja er med text idag ;)



» Vella

Ha det asbra nu och hälsa mannen din ;)) <3

Sv: Hahah ja ellerhur, what a pudding liksom ♥_♥
*pressar hårt*

2013-02-15 // 19:46:40

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback