Taggar inför np imon...

Hej, igår hade vi det första skriftliga np och det var i svenska...och imon blir de då andra och sista provet i svenska. Ni får hålla tummarna för att de går bra. Idag var jag inne på kvällen och gymmade, riktigt skönt som vanligt. När jag kom hem åt jag nåt riktigt gott faktiskt, en nyttig banana split. Istället för glass, grädde och sånt hade jag på keso, sylt och bär. Recceptet hittade jag här: http://blogg.improveme.se/fitspooration/  
Dock ändrade jag lite på recceptet.
 
Gonatt med er :)
 
 

Ingredienser för 1 portion:

1 banan
1 dl keso
50 g hallon/blåbär

Och hallonsylt om man vill.

.
Så här gör du:
Dela bananen på längden. Lägg keson på bananhalvorna och lägg lite sylt upp på. Värm bären och lägg dem på bananen med. Klart :)




Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback