Nu var de söndag igen...

Hej, tänkte först bara säga en sak jag hatar söndagar. Vet egentligen inte varför, kanske för att man vet att helgen snart är slut och att de är skolan imon, eller för att den går så segt och man har tråkigt för man ska ta de lugnt...jag vill att de ska hända saker helst hela tiden. Så jag har gått runt hela dagen och längtat till kvällen, då jag åkte in till stan och gymma :D Men det bästa på hela dagen blir så klart att prata med älskling snart :) 
 
Här får ni lite mat bilder bara för att mat är gott (missade dock att ta bild på frukosten):
Min middag,jätte gott!
Lite ny pressad apelsin juice innan träningen.
Sist men inte minst(eller jo kanske) kvällsmaten,var vrål hungrig efter nästan 2 timmars träning.



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback