Min Lördag

Hej, vaknade imorse av lukten av nybakat. Så gick ner i köket där det stod nybakade scones,mums. Efter frukosten åkte vi in till stan, pappa köpte lite nya träningskläder + en tröja till mig. Sedan gick jag till gymmet och tränade en och en halv timme. Åkte hem för att duscha och fixa mig inför kvällen, då det bar av till melodifestivalen :D Ha en bra lördagskväll, och om ni ska kolla på mello på tv så håll utkik efter en blond tjej för då kan de vara jag ;)
 
Har rätt många bilder att bjuda på idag:
Färgen på koftan och tröjan är mycket starkare i verkligheten.
 
Tack för mig hej!


» linn

Fina tröjor!!

Svar: Åhh man tackar :)
soffansplace.blogg.se

2013-02-10 // 08:09:54

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback