All I want is to love you forever

Hej dudes, nej men idag har varit en lugn dag i skolan och de känns som det gick jätte snabbt. Hade slöjd för första gången med vår nya lärare, få vell ser hur de blir på slöjden nu...
Vid 6 åkte jag in till stan och gymmade en timme, så kom hem för en stund sen och då gjorde jag en havre smoothie. Så nu sitter jag och plugga, och har druckit smoothie. Här kommer recceptet för alla som vill ha de, den var helt okej men inte super god bara så att ni vet ;)
 
 
 
Bilden är tagen från där jag hittade recceptet, http://www.axa.se/Recept/Smoothie/Havrebomb/
 

2 portioner:
1,5 dl AXA Havregryn
3 dl mjölk
1 ägg
1 banan

Gör så här:

Häll alla ingredienser i en mixer och mixa samman till en slät dryck. Häll sedan upp i stora glas och servera omgående.

 

Min bild ;)



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback