Rutiner

Gokväll på er alla där framför datan eller vad ni nu sitter framför! 
 
Idag har varit en super bra dag, dagen började med 3 timmar idrott i skolan vilket bestod av beach volleyboll vilket kankse inte va jätte kul men annars har skoldagen varit väldigt bra och gått riktigt snabbt. Nu börjar man komma in i den nya miljön och alla är inte lika stela som man var första dagen. 
 
När jag slutade vid 3 så fick jag skjuts hem, slängde i mig mat eftersom jag var vrål hungrig för vi hade lunch vid 11 i skolan. Sedan åkte jag in till stan för att gymma med Daniel, fick till ett super bra benpass och hade massa energi så blev 2,5 km löpning med. Nej idag var en bra dag, kännt mig glad hela dan! Tror det beror på att jag ätit så mycket, måste börja öka matmängden för jag blir så lätt trött och sur annars + att de blir inget bra när man träna. Eat to grow! Okej nu är jag typ speedad igen haha nej men gonatt ;)
 
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback