Yeah!

Heej, idag fick vi veta om vi blivit antagna till gymnasiet (premilinärt) och jaa va antagen till mitt första val. Inte för att jag varit särsklit orolig men nu kan man iallafall pusta ut lite. Fick också veta att Daniel kommer nästa vecka på fredag :D Åhh längtar sååå! 
 
Efter skolan gick jag in till stan, de tog 20 min men endå hann jag bränna 176 kalorier. Sen körde jag ett stenhårt pass på gymmet, var helt slut efter konditions passet. För körde på hastighet 13-14 10 min och sen gick 5 min typ. Så sprang ungefär 20 min, sen körde jag armar, mage och rygg. Nu blir det att softa hela kvällen och kolla på let's dance. Kram :)
 


vad var ditt förstaval? :)

2013-04-15 // 17:18:37

Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback