Skön Fredag

 Hejsan svejsan, fredag idag igen! Åhh lika skönt som vanligt att slippa skolan två dagar. Direkt efter skolan gick jag in till stan för att träna och gå en sväng på stan.
Dem firade x antal år på kronan (ett köpcenter eller vad man ska kalla de), då hade dem presentkorts regn. Så lyckades fånga ett presentkort på 50:-, så köpte lite kläder. Blev ett par träningsbyxor, en bikini (överdel och underdel bara för att de va billiga) och ett par militär gröna jeans. Ni få nog bilder på de imon om jag köpt en kamera då.
 
Sedan var jag även på bio vid 6 med mamma och pappa, the impossible såg vi. Sorglig men bra film,kram :)
 
Kolla inte på mina fula och äckliga naglar tack...



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback