I have reached my goal

Hej ville bara säga en sak: JAG SPRANG EN MIL IDAG! :D Och inte bara det jag gjorde det under 60 min, är så sjukt stolt över mig själv. Från att knappt kunna springa 3 km till att klara springa en mil! Det har vatt jobbigt, tufft och svettigt men jag gjorde det! Jag nådde ett mål som jag haft enda sen jag började med löpning. 
 
När jag sprang idag så vara det bara så skönt, jag tänkte inte på hur snabbt eller sakta jag sprang utan jag bara sprang. Innan jag sprang ut tänkte jag bara jogga en runda men sen när jag sprungit 5 km så var det så skönt så jag ville inte sluta springa. Så blev att jag sprang ca 1,8 mil på 1h och 1 min, och kunde lätt sprungit längre om de inte varit för att jag fick en blåsa under foten. Anledningen till att de gick så lätt idag var nog vädret till stor del, är riktigt vår väder och en annan anledning var nog att jag vila igår kankse. 
 
Detta var vad jag ville säga, så ge inte upp era mål. För en dag kommer du lyckas! Kram :)
 
 



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback