Chocolate oatmeal

Godmorgon på er, tänkte dela med mig av ett jätte gott recept! Jag har aldrig varit så förtjust i havregrynsgröt därför tog det ett tag innan jag vågade prova detta recept, men jag lovar det var såååå gott! Så nu förstår jag varför alla gillar havregrynsgröt! Här kommer iallafall receptet:
 
Ingredienser:
 
1 dl Havregryn
1 dl Lätt turkisk yoghurt
1/2 Keso
1/2 Mjölk
2 tsk Kakao
3 msk Stevia eller 1 msk Honung
Hallon
 
Gör så här: 
Blanda alla ingredienser i en burk med lock. Ställ in den i kylskåpet över natten och på morgonen nästa dag är den färdig att ätas. 
 
Receptet kommer här ifrån: http://fitspooration.myshowroom.se/



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback