Awesome day!

Hej hej, denna dagen började inte så bra då vi hade matte i skolan men resten av dagen har varit super. Efter skolan åkte jag upp till utkiken för att kolla hur de gick med sommarjobbet, och ska få reda på om jag fick de nästa vecka! Hoppas verkligen att jag få de! 
 
När jag kom hem käkade jag lite och sedan stack jag ut på en löptur, duschade en snabbis och åkte in mot stan. Där hade jag en massage tid hos någon som höll på att utbilda sig till massör, så var jätte billigt och väldigt behövligt för mig. Känns jätte bra i ryggen och axeln som jag hade ont i tidigare känns mycket bättre nu Så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa frida. Gonatt med er :)
 
Min middag idag, tråkig bild jag vet...



Skriv gärna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Om du har någon hemsida, skriv den här:

Kommentar:

Trackback